Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрогомирецька, Людмила Романівна-
dc.contributor.authorІльнцький, Ігор Васильович-
dc.date.accessioned2025-10-01T12:50:09Z-
dc.date.available2025-10-01T12:50:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДрогомирецька Л., Ільницький І. Інтегровані технології навчання історії України у 11 класі: реалізація компетентнісного підходу. Теорія та методика навчання суспільних дисциплін: науково-педагогічний журнал. Вип. 9. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. С.125-128.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23582-
dc.description.abstractРозглядається вивчення методики організації інтегрованих уроків в закладах загальної середньої освіти на уроках історії України у 11 класі, визначається реалізація компетентнісного підходу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectінтегровані технології навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectісторія Україниuk_UA
dc.titleІнтегровані технології навчання історії України у 11 класі: реалізація компетентнісного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.