Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23582
Назва: Інтегровані технології навчання історії України у 11 класі: реалізація компетентнісного підходу
Автори: Дрогомирецька, Людмила Романівна
Ільнцький, Ігор Васильович
Ключові слова: інтегровані технології навчання
компетентнісний підхід
історія України
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Дрогомирецька Л., Ільницький І. Інтегровані технології навчання історії України у 11 класі: реалізація компетентнісного підходу. Теорія та методика навчання суспільних дисциплін: науково-педагогічний журнал. Вип. 9. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. С.125-128.
Короткий огляд (реферат): Розглядається вивчення методики організації інтегрованих уроків в закладах загальної середньої освіти на уроках історії України у 11 класі, визначається реалізація компетентнісного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23582
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.