Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілик, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorГошилик, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorМалишівська, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorПилячик, Наталія Євгенівна-
dc.date.accessioned2025-10-02T08:47:12Z-
dc.date.available2025-10-02T08:47:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБілик О. І. Покращення креативного письма за допомогою мультимодальної педагогіки в мовній освіті / О. І. Білик, Н. С. Гошилик, І. В. Малишівська, Н. Є. Пилячик // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2025. - Т. 12. - № 3. - С. 101-112.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.12.3.101-112-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23584-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню педагогічного потенціалу мультимодального, сенсорно орієнтованого підходу до розвитку навичок творчого письма в мовній освіті. Особлива увага зосереджена на тому, як цей підхід впливає на сприйняття, педагогічні практики та способи їх застосування вчителями. Мета дослідження – з’ясувати, як залучення п’яти органів чуття (зору, слуху, дотику, нюху та смаку) може стимулювати генерування ідей, збагачувати описову лексику та сприяти наративним експериментам, допомогти подолати поширені труднощі, зокрема нестачу натхнення та ідей. Дослідження проводилося під час майстер-класу підвищення кваліфікації “Writing with All Senses: A Multimodal Journey into Storytelling”, який поєднував теоретичний блок, що передбачав ознайомлення учасників із необхідною інформацією щодо основ теорії мультимодальності, практичними вправами, які включали роботу із сенсорними стимулами, та написання “драблів”. Матеріалами для аналізу стали результати анкетування до та після заняття, робочі аркуші для нотаток, письмові роботи та усний зворотний зв’язок, що дало змогу поєднати кількісні та якісні методи дослідження. Внесок авторів статті відображений у створенні та апробації структурованої мультимодальної моделі творчого письма, адаптованої до різних освітніх контекстів і заснованої на теоріях мультимодальності, втіленого пізнання та експериментального навчання. Наукова новизна полягає в інтеґрованому використанні багатосенсорних стимулів у форматі підготовки педагогів з отриманням емпіричних даних щодо їх ефективності у стимулюванні креативності, емоційного залучення та практичної застосовності. Практичне значення підтверджується готовністю учасників упроваджувати сенсорно орієнтовані техніки у власні заняття, зокрема для підтримки генерування ідей та розвитку креативності. У підсумку обґрунтовано, що розуміння письма як мультисенсорного процесу збагачує якість наративу, розширює педагогічний інструментарій та робить викладання творчого письма більш інклюзивним і доступним у різних навчальних середовищах.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectтворче письмоuk_UA
dc.subjectсенсорне навчанняuk_UA
dc.subjectмультимодальна педагогікаuk_UA
dc.subjectдоступна освітаuk_UA
dc.titleПокращення креативного письма за допомогою мультимодальної педагогіки в мовній освітіuk_UA
dc.title.alternativeEnhancing Creative Writing through Multimodal Pedagogy in Language Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 12, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
art_7_OLHA BILYK, NATALIIA GOSHYLYK, IRYNA MALYSHIVSKA.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.