Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23589
Назва: | Впровадження міжкультурної комунікативної компетентності у вищу освіту для сталого розвитку: погляд крізь призму проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання |
Інші назви: | Integrating Intercultural Communicative Competence into Tertiary Education for Sustainable Development: a Coil Project-Based Perspective |
Автори: | Сабадаш, Діана Володимирівна Ріглер, Сілке Куравська, Наталія Юріївна |
Ключові слова: | міжкультурна комунікативна компетентність (ICC) предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL) проєкт спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL) освіта для сталого розвитку (ESD) |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Карпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Сабадаш Д. В. Впровадження міжкультурної комунікативної компетентності у вищу освіту для сталого розвитку: погляд крізь призму проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання / Ді. В. Сабадаш, Сілке Ріглер, Н. Ю. Куравська // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2025. - Т. 12. - № 3. - С. 186-206. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні тенденції у вищій освіті відображають важливість міжкультурної комунікативної компетентності (ICC) для глобалізованого ринку праці. У цьому дослідженні, використовуючи інтеґрований методологічний підхід, ми вивчали вплив розвитку міжкультурної комунікативної компетентності на успішність студентів у проєкті спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL). Представлено погляди студентів на те, як згадані проєкти сприяють формуванню цієї компетентності. Дослідження ґрунтується на автентичному освітньому середовищі проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL) із залученням студентів Карпатського національного університету імені Василя Стефаника та Університету прикладних наук м. Ландсгут. Проведені у межах дослідження опитування дозволили оцінити попередні знання здобувачів вищої освіти щодо міжкультурної комунікативної компетентності, визначити особливості їхньої командної роботи, а також виявити виклики, з якими вони стикалися під час участі в проєкті, та стратегії їх подолання. Отримані результати засвідчили переваги використання предметно-мовного інтегрованого навчання у розвитку міжкультурної комунікативної компетентності студентів у межах проєктів спільного міжнародного онлайн-навчання. Крім того, застосування когнітивно-прагматичного підходу дало змогу проаналізувати, як розвиток цієї компетентності сприяв формуванню сталих освітніх результатів. Дане дослідження підтвердило практичне оволодіння студентами навичками, необхідними для відповідального глобального громадянства, а також спектром універсальних компетентностей, зокрема критичним мисленням, культурною обізнаністю, адаптивністю та ефективною комунікацією. Науковою новизною дослідження є емпіричне підтвердження взаємопов’язаної моделі, у межах якої спільне міжнародне онлайн-навчання, предметно-мовне інтеґроване навчання і розвиток міжкультурної комунікативної компетентності динамічно взаємодіють, сприяючи реалізації освіти для сталого розвитку (ESD) із урахуванням досягнень когнітивної прагматики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23589 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 12, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
art_12_DIANA SABADASH, SILKE RIEGLER, NATALIIA KURAVSKA.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.