Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23589
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сабадаш, Діана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Ріглер, Сілке | - |
dc.contributor.author | Куравська, Наталія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-02T11:54:47Z | - |
dc.date.available | 2025-10-02T11:54:47Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Сабадаш Д. В. Впровадження міжкультурної комунікативної компетентності у вищу освіту для сталого розвитку: погляд крізь призму проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання / Ді. В. Сабадаш, Сілке Ріглер, Н. Ю. Куравська // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2025. - Т. 12. - № 3. - С. 186-206. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/jpnu.12.3.186-206 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23589 | - |
dc.description.abstract | Сучасні тенденції у вищій освіті відображають важливість міжкультурної комунікативної компетентності (ICC) для глобалізованого ринку праці. У цьому дослідженні, використовуючи інтеґрований методологічний підхід, ми вивчали вплив розвитку міжкультурної комунікативної компетентності на успішність студентів у проєкті спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL). Представлено погляди студентів на те, як згадані проєкти сприяють формуванню цієї компетентності. Дослідження ґрунтується на автентичному освітньому середовищі проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL) із залученням студентів Карпатського національного університету імені Василя Стефаника та Університету прикладних наук м. Ландсгут. Проведені у межах дослідження опитування дозволили оцінити попередні знання здобувачів вищої освіти щодо міжкультурної комунікативної компетентності, визначити особливості їхньої командної роботи, а також виявити виклики, з якими вони стикалися під час участі в проєкті, та стратегії їх подолання. Отримані результати засвідчили переваги використання предметно-мовного інтегрованого навчання у розвитку міжкультурної комунікативної компетентності студентів у межах проєктів спільного міжнародного онлайн-навчання. Крім того, застосування когнітивно-прагматичного підходу дало змогу проаналізувати, як розвиток цієї компетентності сприяв формуванню сталих освітніх результатів. Дане дослідження підтвердило практичне оволодіння студентами навичками, необхідними для відповідального глобального громадянства, а також спектром універсальних компетентностей, зокрема критичним мисленням, культурною обізнаністю, адаптивністю та ефективною комунікацією. Науковою новизною дослідження є емпіричне підтвердження взаємопов’язаної моделі, у межах якої спільне міжнародне онлайн-навчання, предметно-мовне інтеґроване навчання і розвиток міжкультурної комунікативної компетентності динамічно взаємодіють, сприяючи реалізації освіти для сталого розвитку (ESD) із урахуванням досягнень когнітивної прагматики. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Карпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна комунікативна компетентність (ICC) | uk_UA |
dc.subject | предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL) | uk_UA |
dc.subject | проєкт спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL) | uk_UA |
dc.subject | освіта для сталого розвитку (ESD) | uk_UA |
dc.title | Впровадження міжкультурної комунікативної компетентності у вищу освіту для сталого розвитку: погляд крізь призму проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Integrating Intercultural Communicative Competence into Tertiary Education for Sustainable Development: a Coil Project-Based Perspective | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Т. 12, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
art_12_DIANA SABADASH, SILKE RIEGLER, NATALIIA KURAVSKA.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.