Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23589
Назва: Впровадження міжкультурної комунікативної компетентності у вищу освіту для сталого розвитку: погляд крізь призму проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання
Інші назви: Integrating Intercultural Communicative Competence into Tertiary Education for Sustainable Development: a Coil Project-Based Perspective
Автори: Сабадаш, Діана Володимирівна
Ріглер, Сілке
Куравська, Наталія Юріївна
Ключові слова: міжкультурна комунікативна компетентність (ICC)
предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL)
проєкт спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL)
освіта для сталого розвитку (ESD)
Дата публікації: 2025
Видавництво: Карпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Сабадаш Д. В. Впровадження міжкультурної комунікативної компетентності у вищу освіту для сталого розвитку: погляд крізь призму проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання / Ді. В. Сабадаш, Сілке Ріглер, Н. Ю. Куравська // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2025. - Т. 12. - № 3. - С. 186-206.
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції у вищій освіті відображають важливість міжкультурної комунікативної компетентності (ICC) для глобалізованого ринку праці. У цьому дослідженні, використовуючи інтеґрований методологічний підхід, ми вивчали вплив розвитку міжкультурної комунікативної компетентності на успішність студентів у проєкті спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL). Представлено погляди студентів на те, як згадані проєкти сприяють формуванню цієї компетентності. Дослідження ґрунтується на автентичному освітньому середовищі проєкту спільного міжнародного онлайн-навчання (COIL) із залученням студентів Карпатського національного університету імені Василя Стефаника та Університету прикладних наук м. Ландсгут. Проведені у межах дослідження опитування дозволили оцінити попередні знання здобувачів вищої освіти щодо міжкультурної комунікативної компетентності, визначити особливості їхньої командної роботи, а також виявити виклики, з якими вони стикалися під час участі в проєкті, та стратегії їх подолання. Отримані результати засвідчили переваги використання предметно-мовного інтегрованого навчання у розвитку міжкультурної комунікативної компетентності студентів у межах проєктів спільного міжнародного онлайн-навчання. Крім того, застосування когнітивно-прагматичного підходу дало змогу проаналізувати, як розвиток цієї компетентності сприяв формуванню сталих освітніх результатів. Дане дослідження підтвердило практичне оволодіння студентами навичками, необхідними для відповідального глобального громадянства, а також спектром універсальних компетентностей, зокрема критичним мисленням, культурною обізнаністю, адаптивністю та ефективною комунікацією. Науковою новизною дослідження є емпіричне підтвердження взаємопов’язаної моделі, у межах якої спільне міжнародне онлайн-навчання, предметно-мовне інтеґроване навчання і розвиток міжкультурної комунікативної компетентності динамічно взаємодіють, сприяючи реалізації освіти для сталого розвитку (ESD) із урахуванням досягнень когнітивної прагматики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23589
Розташовується у зібраннях:Т. 12, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
art_12_DIANA SABADASH, SILKE RIEGLER, NATALIIA KURAVSKA.pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.