Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/24012| Назва: | Трансформація академічної доброчесності в умовах широкого доступу до генеративного штучного інтелекту |
| Автори: | Мельник, Людмила Юріївна Стефанюк, Галина Василівна Кравчук, Наталія Олексіївна |
| Ключові слова: | плагіат етика освітній процес критичне мислення авторство оцінювання навчальні технології інновації |
| Дата публікації: | 2025 |
| Бібліографічний опис: | Мельник Л.Ю., Стефанюк Г.В., Кравчук Н.О. Трансформація академічної доброчесності в умовах широкого доступу до генеративного штучного інтелекту. Педагогічна Академія: наукові записки. №23. 2025. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено всебічний аналіз трансформації концепції академічної доброчесності в умовах широкого розповсюдження генеративного штучного інтелекту (ГШІ). Основною метою є розроблення науково обґрунтованих підходів та рекомендацій для ефективної адаптації освітньої системи до нових викликів і можливостей, що виникають у зв’язку із застосуванням ГШІ. Методи. Використані теоретичні методи, такі як аналіз та синтез, а також емпіричні,зокрема спостереження та опис. Аналіз сучасних мовних моделей (GPT-3, GPT-4, LaMDA, LLaMA, BLOOM), генеративних змагальних мереж (DALL-E, Midjourney, StableDiffusion) та інших технологій дав змогу розкрити ключові питання в академічній доброчесності. Спостереження за впровадженням ГШІ в навчальний процес допомогло систематизувати етичні дилеми та ризики, повʼязані з його застосуванням. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/24012 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Трансформація академічної доброчесності в умовах широкого доступу до генеративного штучного інтелекту.pdf | 389.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.