Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/24012
Назва: Трансформація академічної доброчесності в умовах широкого доступу до генеративного штучного інтелекту
Автори: Мельник, Людмила Юріївна
Стефанюк, Галина Василівна
Кравчук, Наталія Олексіївна
Ключові слова: плагіат
етика
освітній процес
критичне мислення
авторство
оцінювання
навчальні технології
інновації
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Мельник Л.Ю., Стефанюк Г.В., Кравчук Н.О. Трансформація академічної доброчесності в умовах широкого доступу до генеративного штучного інтелекту. Педагогічна Академія: наукові записки. №23. 2025.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено всебічний аналіз трансформації концепції академічної доброчесності в умовах широкого розповсюдження генеративного штучного інтелекту (ГШІ). Основною метою є розроблення науково обґрунтованих підходів та рекомендацій для ефективної адаптації освітньої системи до нових викликів і можливостей, що виникають у зв’язку із застосуванням ГШІ. Методи. Використані теоретичні методи, такі як аналіз та синтез, а також емпіричні,зокрема спостереження та опис. Аналіз сучасних мовних моделей (GPT-3, GPT-4, LaMDA, LLaMA, BLOOM), генеративних змагальних мереж (DALL-E, Midjourney, StableDiffusion) та інших технологій дав змогу розкрити ключові питання в академічній доброчесності. Спостереження за впровадженням ГШІ в навчальний процес допомогло систематизувати етичні дилеми та ризики, повʼязані з його застосуванням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/24012
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.