Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/24013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтефанюк, Галина Василівна-
dc.contributor.authorФролов, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorБаличева, Лариса Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-11-25T07:47:52Z-
dc.date.available2025-11-25T07:47:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтефанюк Г.В., Фролов С.В., Баличева Л.В. Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання. Вісник гуманітарних наук. Вип.13. 2025.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24013-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлено зростанням потреби у впровадженні емпіричних практик в історичну освіту, коли опрацювання первинних джерел є інструментом формування критичного мислення та здатності працювати з фактами у середовищі надлишку інформації. Архівні матеріали відіграють провідну роль у цьому процесі, однак їхнє ефективне застосування досі обмежується розрізненістю цифрових платформ, методичними прогалинами та недостатньою підготовкою викладачів. Метою статті є обґрунтування значення архівних досліджень у формуванні емпіричного історичного мислення. Методологія дослідження ґрунтувалася на поєднанні джерелознавчих засад, порівняльно-аналітичного методу, контент-аналізу сучасних освітніх практик та систематизації емпіричних даних, наведених у наукових публікаціях з історико-педагогічної тематики.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпервинні джерелаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectаналіз документівuk_UA
dc.subjectдоказова базаuk_UA
dc.titleВикористання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.