Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/24013Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Стефанюк, Галина Василівна | - |
| dc.contributor.author | Фролов, Сергій Володимирович | - |
| dc.contributor.author | Баличева, Лариса Вікторівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-25T07:47:52Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-25T07:47:52Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Стефанюк Г.В., Фролов С.В., Баличева Л.В. Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання. Вісник гуманітарних наук. Вип.13. 2025. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/24013 | - |
| dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлено зростанням потреби у впровадженні емпіричних практик в історичну освіту, коли опрацювання первинних джерел є інструментом формування критичного мислення та здатності працювати з фактами у середовищі надлишку інформації. Архівні матеріали відіграють провідну роль у цьому процесі, однак їхнє ефективне застосування досі обмежується розрізненістю цифрових платформ, методичними прогалинами та недостатньою підготовкою викладачів. Метою статті є обґрунтування значення архівних досліджень у формуванні емпіричного історичного мислення. Методологія дослідження ґрунтувалася на поєднанні джерелознавчих засад, порівняльно-аналітичного методу, контент-аналізу сучасних освітніх практик та систематизації емпіричних даних, наведених у наукових публікаціях з історико-педагогічної тематики. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | первинні джерела | uk_UA |
| dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
| dc.subject | аналіз документів | uk_UA |
| dc.subject | доказова база | uk_UA |
| dc.title | Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФІПМВ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання.pdf | 5.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.