Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/24013
Назва: Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання
Автори: Стефанюк, Галина Василівна
Фролов, Сергій Володимирович
Баличева, Лариса Вікторівна
Ключові слова: первинні джерела
критичне мислення
аналіз документів
доказова база
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стефанюк Г.В., Фролов С.В., Баличева Л.В. Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання. Вісник гуманітарних наук. Вип.13. 2025.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлено зростанням потреби у впровадженні емпіричних практик в історичну освіту, коли опрацювання первинних джерел є інструментом формування критичного мислення та здатності працювати з фактами у середовищі надлишку інформації. Архівні матеріали відіграють провідну роль у цьому процесі, однак їхнє ефективне застосування досі обмежується розрізненістю цифрових платформ, методичними прогалинами та недостатньою підготовкою викладачів. Метою статті є обґрунтування значення архівних досліджень у формуванні емпіричного історичного мислення. Методологія дослідження ґрунтувалася на поєднанні джерелознавчих засад, порівняльно-аналітичного методу, контент-аналізу сучасних освітніх практик та систематизації емпіричних даних, наведених у наукових публікаціях з історико-педагогічної тематики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/24013
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.