Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/24013| Назва: | Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання |
| Автори: | Стефанюк, Галина Василівна Фролов, Сергій Володимирович Баличева, Лариса Вікторівна |
| Ключові слова: | первинні джерела критичне мислення аналіз документів доказова база |
| Дата публікації: | 2025 |
| Бібліографічний опис: | Стефанюк Г.В., Фролов С.В., Баличева Л.В. Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання. Вісник гуманітарних наук. Вип.13. 2025. |
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлено зростанням потреби у впровадженні емпіричних практик в історичну освіту, коли опрацювання первинних джерел є інструментом формування критичного мислення та здатності працювати з фактами у середовищі надлишку інформації. Архівні матеріали відіграють провідну роль у цьому процесі, однак їхнє ефективне застосування досі обмежується розрізненістю цифрових платформ, методичними прогалинами та недостатньою підготовкою викладачів. Метою статті є обґрунтування значення архівних досліджень у формуванні емпіричного історичного мислення. Методологія дослідження ґрунтувалася на поєднанні джерелознавчих засад, порівняльно-аналітичного методу, контент-аналізу сучасних освітніх практик та систематизації емпіричних даних, наведених у наукових публікаціях з історико-педагогічної тематики. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/24013 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання.pdf | 5.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.