Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/24077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРумянцева, Ірина Богданівна-
dc.contributor.authorМальована, Оксана Григорівна-
dc.date.accessioned2025-12-04T13:08:29Z-
dc.date.available2025-12-04T13:08:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРумянцева І. Б., Мальована О. Г. Якісне надання послуг та ефективне управління розвитком персоналу в готельно-ресторанному бізнесі // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2025. – Т. 1, №. 21. – С.350-358uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24077-
dc.description.abstractУ статті досліджено якісне надання послуг та ефективне управління розвитком персоналу у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Розглянуто визначення поняття «розвиток персоналу» різними науковцями. Обґрунтовано, що якісно надані послуги та вдосконалення управління розвитком персоналу готельно-ресторанного бізнесу позитивно впливатиме на ефективне управління діяльністю підприємствами гостинності. Метою статті є дослідження процесу розвитку управління персоналу в готельно-ресторанному бізнесі та якісно наданих послуг працівниками сфери гостинності.При вирішенні поставлених завдань нами використано ряд методів дослідження: включаючи аналіз літературних джерел для отримання глибшого розуміння теми;методи аналізу та синтезу,порівняльних характеристик щодо проблем з надання якісних послуг від працівників готельно-ресторанного бізнесу та ефективного управління розвитком персоналу в закладах сфери гостинності. Встановлено, що якісне функціонування будь-якого закладу в сфері гостинності, в першу чергу, визначається ступенем розвитку його працівників та якісно наданими послугами. В сучасних умовах швидкого старіння теоретичних знань, умінь та практичних навичок, можливість закладів готельно-ресторанного бізнесу постійно підвищувати рівень надання якісних послуг за допомогою ефективної роботи своїх працівників є одним із найважливіших факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємств гостинностіна сучасному ринку послуг . Серед складових розвитку персоналу готельно-ресторанного бізнесу виокремлено пошук персоналу, адаптацію персоналу, професійну підготовку, оцінювання та атестацію,планування професійної кар’єри в сфері гостинності, а також стимулювання розвитку персоналу. Вказано на важливість розвитку управління персоналом, що в свою чергу покращує якість роботи підприємств гостинності. Зазначено, що успіх діяльності сфери обслуговування вимагає надання якісних послуг та безперервної уваги та зусиль щодо управління розвитку працівників готельно-ресторанного бізнесу.Запропоновано використання сучасних навчальних програм щодо ефективного управління персоналом та якісного надання послуг працівниками в готельно-ресторанному бізнесі, а також розробка цільових навчальних програм для підприємств гостинності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКарпатський (Прикарпатський) національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectрозвиток персоналуготельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.subjectякісне управління розвитком персоналуuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectякість надання послугuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпродуктивністьuk_UA
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.titleЯкісне надання послуг та ефективне управління розвитком персоналу в готельно-ресторанному бізнесіuk_UA
dc.title.alternativeQUALITY SERVICE PROVISION AND EFFECTIVE MANAGEMENT OF STAFF DEVELOPMENT IN THE HOTEL AND RESTAURANT BUSINESSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 1, № 21



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.