Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24097
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопело, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorПопело, Олександр Павлович-
dc.contributor.authorСамойлович, Анастасія Геннадіївна-
dc.date.accessioned2025-12-09T08:20:00Z-
dc.date.available2025-12-09T08:20:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПопело О. В., Попело О. П., Самойлович А. Г. Поточний стан розвитку закладів вищої освіти прикордонних регіонів України // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2025. – Т. 2, №. 21. – С.69-79uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24097-
dc.description.abstractДосліджено сучасні тенденції розвитку закладів вищої освіти, що межують з росією. Обґрунтовано основні аспекти функціонування закладів вищої освіти в умовах складної безпекової ситуації та економічної кризи. Сформовано пріоритетні напрями розвитку системи закладів вищої освіти. Проаналізовано тенденції розвитку сфери вищої освіти в Україні. Досліджено стан функціонування закладів вищої освіти регіонів, які межують з росією, що дозволило виокремити складнощі та перспективи розвитку зазначених установ. Визначено, що попри складні умови функціонування закладів вищої освіти іноземні студенти продовжують навчатися в українських університетах. Розглянуто напрями трансформації закладів вищої освітив період повоєнного відновлення держави, а саме: розвиток цифрової інфраструктури та дистанційного навчання, оскільки війна та пандемія COVID-19 продемонстрували критичну необхідність у гнучких формах навчання; інтеграція з європейським освітнім простором за рахунок поглиблення співпраці з міжнародними університетами та науковими установами; підтримка наукових досліджень та інновацій в закладах вищої освіти на основі налагодження співпраці з бізнесом та промисловістю, що дозволить комерціалізувати наукові розробки та впроваджувати їх у реальний сектор економіки; соціальна відповідальність та інклюзивність освіти; підвищення автономії та відповідальності закладів вищої освіти в питаннях кадрового забезпечення та розвитку освітніх програм; розвиток підприємницьких навичок та практико-орієнтованого навчання ; впровадження принципів сталого розвитку в освітні програми за рахунок досліджень у напрямі екологізації, що включає впровадження енергоефективних технологій та просування екологічної культури серед студентів; міждисциплінарність та гнучкість освітніх програм; розвиток громадянської освіти та патріотичного виховання для формування активної громадянської позиції та патріотизму серед молоді; забезпечення якості освіти та акредитація освітніх програм, шляхом підвищення стандартів якості освіти, що є ключовим напрямом розвитку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКарпатський (Прикарпатський) національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectсистема вищої освітиuk_UA
dc.subjectуніверситетuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectприкордонні територіїuk_UA
dc.subjectєвроінтеграціяuk_UA
dc.subjectдиджиталізація освітиuk_UA
dc.titleПоточний стан розвитку закладів вищої освіти прикордонних регіонів Україниuk_UA
dc.title.alternativeCURRENT STATE OF DEVELOPMENT OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS OF BORDER REGIONS OF UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 2, № 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69-79.pdf453.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.