Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23474
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравець, І.В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-25T12:42:37Z | - |
dc.date.available | 2025-09-25T12:42:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кравець І.В. Формування предметних компетентностей учнівства під час вивчення теми “Гриби” з використанням інтерактивних технологій. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю –«Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 66 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23474 | - |
dc.description.abstract | Дипломна робота є рукопис, що містить результати дослідження змісту модельних програм з біології для 7-9 класів та методичні матеріали для організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано зміст модельних навчальних програм з біології для 7-9 класів. Показано їх структуру та спрямованість. Підібрано, систематизовано та оптимізовано навчальні матеріали до теми «Гриби» для 7 класу за модельною програмою П.Балана. Розроблено діяльнісну компоненту для 7 класу, враховуючи вимоги Державного стандарту базової середньої освіти. 66 c., Рис. 45, Табл. 1, Літ. 17. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | шкільний курс біології | uk_UA |
dc.subject | модельна навчальна програма | uk_UA |
dc.subject | гриби: одноклітинні і багатоклітинні | uk_UA |
dc.title | Формування предметних компетентностей учнівства під час вивчення теми “Гриби” з використанням інтерактивних технологій | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кравець_Мідак.pdf | 6.94 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.