Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23474
Назва: Формування предметних компетентностей учнівства під час вивчення теми “Гриби” з використанням інтерактивних технологій
Автори: Кравець, І.В.
Ключові слова: шкільний курс біології
модельна навчальна програма
гриби: одноклітинні і багатоклітинні
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кравець І.В. Формування предметних компетентностей учнівства під час вивчення теми “Гриби” з використанням інтерактивних технологій. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю –«Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2023. – 66 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота є рукопис, що містить результати дослідження змісту модельних програм з біології для 7-9 класів та методичні матеріали для організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано зміст модельних навчальних програм з біології для 7-9 класів. Показано їх структуру та спрямованість. Підібрано, систематизовано та оптимізовано навчальні матеріали до теми «Гриби» для 7 класу за модельною програмою П.Балана. Розроблено діяльнісну компоненту для 7 класу, враховуючи вимоги Державного стандарту базової середньої освіти. 66 c., Рис. 45, Табл. 1, Літ. 17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23474
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравець_Мідак.pdf6.94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.