Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23520
Назва: Використання онлайн-платформ для формувального оцінювання під час вивчення інтегрованих курсів природничої освітньої галузі
Автори: Вангела, О. Р.
Ключові слова: природнича освітня галузь
формувальне оцінювання
самооцінювання
взаємооцінювання
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Вангела О.Р. Використання онлайн-платформ для формувального оцінювання під час вивчення інтегрованих курсів природничої освітньої галузі. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 67 с.
Короткий огляд (реферат): Робота є рукопис, що містить результати дослідження ефективності використання онлайн-платформ для формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» в закладах загальної середньої освіти. Рис. 28, Табл. 5, Літ. 214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23520
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вангела_Мідак.pdf4.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.