Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВангела, О. Р.-
dc.date.accessioned2025-09-29T08:43:14Z-
dc.date.available2025-09-29T08:43:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВангела О.Р. Використання онлайн-платформ для формувального оцінювання під час вивчення інтегрованих курсів природничої освітньої галузі. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 67 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23520-
dc.description.abstractРобота є рукопис, що містить результати дослідження ефективності використання онлайн-платформ для формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» в закладах загальної середньої освіти. Рис. 28, Табл. 5, Літ. 214.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectприроднича освітня галузьuk_UA
dc.subjectформувальне оцінюванняuk_UA
dc.subjectсамооцінюванняuk_UA
dc.subjectвзаємооцінюванняuk_UA
dc.titleВикористання онлайн-платформ для формувального оцінювання під час вивчення інтегрованих курсів природничої освітньої галузіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вангела_Мідак.pdf4.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.