Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23520
Назва: | Використання онлайн-платформ для формувального оцінювання під час вивчення інтегрованих курсів природничої освітньої галузі |
Автори: | Вангела, О. Р. |
Ключові слова: | природнича освітня галузь формувальне оцінювання самооцінювання взаємооцінювання |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Вангела О.Р. Використання онлайн-платформ для формувального оцінювання під час вивчення інтегрованих курсів природничої освітньої галузі. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю – «Середня освіта (Природничі науки)». – Прикарп. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 67 с. |
Короткий огляд (реферат): | Робота є рукопис, що містить результати дослідження ефективності використання онлайн-платформ для формувального оцінювання під час вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» в закладах загальної середньої освіти. Рис. 28, Табл. 5, Літ. 214. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23520 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вангела_Мідак.pdf | 4.47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.