Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23530
Назва: Екологічні компетентності шкільного курсу хімії та біології як передумова сталого розвитку
Автори: Харук, О. Б.
Ключові слова: екологічна компетентність
шкільні курси хімії та біології
позакласна робота
педагогічний експеримент
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Харук О.Б. Екологічні компетентності шкільного курсу хімії та біології як передумова сталого розвитку. – Магістерська робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.15 Середня освіта (природничі науки). – Прикарп. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 89 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота є рукопис, у якому досліджено теоретичні та методичні основи формування екологічних компетентностей учнів засобами шкільних курсів хімії та біології в контексті реалізації концепції сталого розвитку. У роботі розглянуто сучасні підходи до інтеграції екологічної освіти в освітній процес, наведено приклади різних форм позакласної роботи з хімії та біології. Проведено педагогічний експеримент, який підтвердив ефективність запропонованих методів і засобів навчання. 89 с., Рис. 6, Табл. 17, Літ. 60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23530
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харук_Матківський.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.