Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарук, О. Б.-
dc.date.accessioned2025-09-29T09:22:10Z-
dc.date.available2025-09-29T09:22:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХарук О.Б. Екологічні компетентності шкільного курсу хімії та біології як передумова сталого розвитку. – Магістерська робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.15 Середня освіта (природничі науки). – Прикарп. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 89 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23530-
dc.description.abstractМагістерська робота є рукопис, у якому досліджено теоретичні та методичні основи формування екологічних компетентностей учнів засобами шкільних курсів хімії та біології в контексті реалізації концепції сталого розвитку. У роботі розглянуто сучасні підходи до інтеграції екологічної освіти в освітній процес, наведено приклади різних форм позакласної роботи з хімії та біології. Проведено педагогічний експеримент, який підтвердив ефективність запропонованих методів і засобів навчання. 89 с., Рис. 6, Табл. 17, Літ. 60.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectекологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectшкільні курси хімії та біологіїuk_UA
dc.subjectпозакласна роботаuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.titleЕкологічні компетентності шкільного курсу хімії та біології як передумова сталого розвиткуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Харук_Матківський.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.