Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23530
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харук, О. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-29T09:22:10Z | - |
dc.date.available | 2025-09-29T09:22:10Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Харук О.Б. Екологічні компетентності шкільного курсу хімії та біології як передумова сталого розвитку. – Магістерська робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.15 Середня освіта (природничі науки). – Прикарп. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23530 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота є рукопис, у якому досліджено теоретичні та методичні основи формування екологічних компетентностей учнів засобами шкільних курсів хімії та біології в контексті реалізації концепції сталого розвитку. У роботі розглянуто сучасні підходи до інтеграції екологічної освіти в освітній процес, наведено приклади різних форм позакласної роботи з хімії та біології. Проведено педагогічний експеримент, який підтвердив ефективність запропонованих методів і засобів навчання. 89 с., Рис. 6, Табл. 17, Літ. 60. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | екологічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | шкільні курси хімії та біології | uk_UA |
dc.subject | позакласна робота | uk_UA |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UA |
dc.title | Екологічні компетентності шкільного курсу хімії та біології як передумова сталого розвитку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Харук_Матківський.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.