Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23530
Назва: | Екологічні компетентності шкільного курсу хімії та біології як передумова сталого розвитку |
Автори: | Харук, О. Б. |
Ключові слова: | екологічна компетентність шкільні курси хімії та біології позакласна робота педагогічний експеримент |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Харук О.Б. Екологічні компетентності шкільного курсу хімії та біології як передумова сталого розвитку. – Магістерська робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.15 Середня освіта (природничі науки). – Прикарп. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 89 с. |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота є рукопис, у якому досліджено теоретичні та методичні основи формування екологічних компетентностей учнів засобами шкільних курсів хімії та біології в контексті реалізації концепції сталого розвитку. У роботі розглянуто сучасні підходи до інтеграції екологічної освіти в освітній процес, наведено приклади різних форм позакласної роботи з хімії та біології. Проведено педагогічний експеримент, який підтвердив ефективність запропонованих методів і засобів навчання. 89 с., Рис. 6, Табл. 17, Літ. 60. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23530 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Харук_Матківський.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.