Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаска, Тарас Валерійович-
dc.date.accessioned2025-09-30T07:30:15Z-
dc.date.available2025-09-30T07:30:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПаска Т. В. Мотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освіти / Т. В. Паска // Наука і техніка сьогодні. - 2025. - №7(48). - С. 872-887.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23538-
dc.description.abstractУ статті здійснено комплексний аналіз мотиваційних стратегій навчання в умовах цифрового освітнього середовища, що формується у процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Акцентується, що трансформаційні процеси в українській системі освіти, обумовлені цифровізацією, пандемією COVID-19 та російсько-українською війною, суттєво змінили освітній простір і актуалізували проблему зниження мотивації до навчання, особливо у форматах дистанційного та гібридного навчання. Висвітлюється, що мотивація залишається ключовим чинником ефективної професійної підготовки, яка забезпечує готовність до саморозвитку, професійної самореалізації та адаптації до потреб ринку праці.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectмотивація, ,uk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UA
dc.titleМотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паска Т. В. 6.pdf469.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.