Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23538
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Паска, Тарас Валерійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-30T07:30:15Z | - |
dc.date.available | 2025-09-30T07:30:15Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Паска Т. В. Мотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освіти / Т. В. Паска // Наука і техніка сьогодні. - 2025. - №7(48). - С. 872-887. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23538 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено комплексний аналіз мотиваційних стратегій навчання в умовах цифрового освітнього середовища, що формується у процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Акцентується, що трансформаційні процеси в українській системі освіти, обумовлені цифровізацією, пандемією COVID-19 та російсько-українською війною, суттєво змінили освітній простір і актуалізували проблему зниження мотивації до навчання, особливо у форматах дистанційного та гібридного навчання. Висвітлюється, що мотивація залишається ключовим чинником ефективної професійної підготовки, яка забезпечує готовність до саморозвитку, професійної самореалізації та адаптації до потреб ринку праці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | мотивація, , | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk_UA |
dc.subject | адаптивне навчання | uk_UA |
dc.title | Мотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Паска Т. В. 6.pdf | 469.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.