Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23538
Назва: | Мотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освіти |
Автори: | Паска, Тарас Валерійович |
Ключові слова: | мотивація, , професійна освіта цифрові технології гейміфікація інтерактивне навчання адаптивне навчання |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Паска Т. В. Мотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освіти / Т. В. Паска // Наука і техніка сьогодні. - 2025. - №7(48). - С. 872-887. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено комплексний аналіз мотиваційних стратегій навчання в умовах цифрового освітнього середовища, що формується у процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Акцентується, що трансформаційні процеси в українській системі освіти, обумовлені цифровізацією, пандемією COVID-19 та російсько-українською війною, суттєво змінили освітній простір і актуалізували проблему зниження мотивації до навчання, особливо у форматах дистанційного та гібридного навчання. Висвітлюється, що мотивація залишається ключовим чинником ефективної професійної підготовки, яка забезпечує готовність до саморозвитку, професійної самореалізації та адаптації до потреб ринку праці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23538 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Паска Т. В. 6.pdf | 469.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.