Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23538
Title: Мотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освіти
Authors: Паска, Тарас Валерійович
Keywords: мотивація, ,
професійна освіта
цифрові технології
гейміфікація
інтерактивне навчання
адаптивне навчання
Issue Date: 2025
Citation: Паска Т. В. Мотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освіти / Т. В. Паска // Наука і техніка сьогодні. - 2025. - №7(48). - С. 872-887.
Abstract: У статті здійснено комплексний аналіз мотиваційних стратегій навчання в умовах цифрового освітнього середовища, що формується у процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Акцентується, що трансформаційні процеси в українській системі освіти, обумовлені цифровізацією, пандемією COVID-19 та російсько-українською війною, суттєво змінили освітній простір і актуалізували проблему зниження мотивації до навчання, особливо у форматах дистанційного та гібридного навчання. Висвітлюється, що мотивація залишається ключовим чинником ефективної професійної підготовки, яка забезпечує готовність до саморозвитку, професійної самореалізації та адаптації до потреб ринку праці.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23538
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Паска Т. В. 6.pdf469.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.