Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23538
Title: | Мотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освіти |
Authors: | Паска, Тарас Валерійович |
Keywords: | мотивація, , професійна освіта цифрові технології гейміфікація інтерактивне навчання адаптивне навчання |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Паска Т. В. Мотиваційні стратегії навчання в цифровому освітньому середовищі при підготовці майбутніх фахівців професійної освіти / Т. В. Паска // Наука і техніка сьогодні. - 2025. - №7(48). - С. 872-887. |
Abstract: | У статті здійснено комплексний аналіз мотиваційних стратегій навчання в умовах цифрового освітнього середовища, що формується у процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Акцентується, що трансформаційні процеси в українській системі освіти, обумовлені цифровізацією, пандемією COVID-19 та російсько-українською війною, суттєво змінили освітній простір і актуалізували проблему зниження мотивації до навчання, особливо у форматах дистанційного та гібридного навчання. Висвітлюється, що мотивація залишається ключовим чинником ефективної професійної підготовки, яка забезпечує готовність до саморозвитку, професійної самореалізації та адаптації до потреб ринку праці. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23538 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Паска Т. В. 6.pdf | 469.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.