Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23563
Назва: Методологічні підходи до інтеграції історичної пам’яті в українську вищу освіту
Автори: Дрогомирецька, Людмила Романівна
Тимошик, Михайло Морозенкович
Добрунова, Людмила Едуардівна
Ключові слова: громадянська ідентичність
освітній процес
історична свідомість
міждисциплінарний підхід
національна пам’ять
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Дрогомирецька, Л. Р., Тимошик, М. М., Добрунова, Л. Е. Методологічні підходи до інтеграції історичної пам’яті в українську вищу освіту. Вісник гуманітарних наук, 2025. Вип. 6.
Короткий огляд (реферат): Інтеграція історичної пам’яті в систему вищої освіти України є важливим процесом, що сприяє формуванню національної ідентичності, критичного мислення та громадянської свідомості здобувачів вищої освіти. З огляду на історичну траєкторію України, позначену періодами колоніального гніту, тоталітарних режимів та сучасних геополітичних викликів, питання конструювання незалежного й збалансованого історичного наративу є вкрай актуальним. Спадщина радянської історіографії, наявність суперечливих дискурсів пам’яті та вплив світових історичних тенденцій зумовлюють необхідність обґрунтованого методологічного підходу до історичної пам’яті в освіті. Метою цього дослідження є аналіз основних методологічних підходів до інтеграції історичної пам’яті в освітній процес закладів вищої освіти в Україні. Результати дослідження свідчать, що інтеграція історичної пам’яті у вищу освіту України потребує комплексного, багаторівневого підходу. Аналіз міжнародного досвіду доводить, що ефективні моделі формування історичної пам’яті поєднують структуровану розробку освітніх програм, використання цифрових технологій та інтерактивних стратегій навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23563
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.