Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23563
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дрогомирецька, Людмила Романівна | - |
dc.contributor.author | Тимошик, Михайло Морозенкович | - |
dc.contributor.author | Добрунова, Людмила Едуардівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-01T11:46:53Z | - |
dc.date.available | 2025-10-01T11:46:53Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Дрогомирецька, Л. Р., Тимошик, М. М., Добрунова, Л. Е. Методологічні підходи до інтеграції історичної пам’яті в українську вищу освіту. Вісник гуманітарних наук, 2025. Вип. 6. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23563 | - |
dc.description.abstract | Інтеграція історичної пам’яті в систему вищої освіти України є важливим процесом, що сприяє формуванню національної ідентичності, критичного мислення та громадянської свідомості здобувачів вищої освіти. З огляду на історичну траєкторію України, позначену періодами колоніального гніту, тоталітарних режимів та сучасних геополітичних викликів, питання конструювання незалежного й збалансованого історичного наративу є вкрай актуальним. Спадщина радянської історіографії, наявність суперечливих дискурсів пам’яті та вплив світових історичних тенденцій зумовлюють необхідність обґрунтованого методологічного підходу до історичної пам’яті в освіті. Метою цього дослідження є аналіз основних методологічних підходів до інтеграції історичної пам’яті в освітній процес закладів вищої освіти в Україні. Результати дослідження свідчать, що інтеграція історичної пам’яті у вищу освіту України потребує комплексного, багаторівневого підходу. Аналіз міжнародного досвіду доводить, що ефективні моделі формування історичної пам’яті поєднують структуровану розробку освітніх програм, використання цифрових технологій та інтерактивних стратегій навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | громадянська ідентичність | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | історична свідомість | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.subject | національна пам’ять | uk_UA |
dc.title | Методологічні підходи до інтеграції історичної пам’яті в українську вищу освіту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФІПМВ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дрогомирецька,Л.Р. Тимошик М., Добрунова Л. Методологічні підходи до інтеграції історичної пам’яті в українську вищу освіту.pdf | 6.85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.