Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрогомирецька, Людмила Романівна-
dc.contributor.authorТимошик, Михайло Морозенкович-
dc.contributor.authorДобрунова, Людмила Едуардівна-
dc.date.accessioned2025-10-01T11:46:53Z-
dc.date.available2025-10-01T11:46:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДрогомирецька, Л. Р., Тимошик, М. М., Добрунова, Л. Е. Методологічні підходи до інтеграції історичної пам’яті в українську вищу освіту. Вісник гуманітарних наук, 2025. Вип. 6.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23563-
dc.description.abstractІнтеграція історичної пам’яті в систему вищої освіти України є важливим процесом, що сприяє формуванню національної ідентичності, критичного мислення та громадянської свідомості здобувачів вищої освіти. З огляду на історичну траєкторію України, позначену періодами колоніального гніту, тоталітарних режимів та сучасних геополітичних викликів, питання конструювання незалежного й збалансованого історичного наративу є вкрай актуальним. Спадщина радянської історіографії, наявність суперечливих дискурсів пам’яті та вплив світових історичних тенденцій зумовлюють необхідність обґрунтованого методологічного підходу до історичної пам’яті в освіті. Метою цього дослідження є аналіз основних методологічних підходів до інтеграції історичної пам’яті в освітній процес закладів вищої освіти в Україні. Результати дослідження свідчать, що інтеграція історичної пам’яті у вищу освіту України потребує комплексного, багаторівневого підходу. Аналіз міжнародного досвіду доводить, що ефективні моделі формування історичної пам’яті поєднують структуровану розробку освітніх програм, використання цифрових технологій та інтерактивних стратегій навчання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectгромадянська ідентичністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectісторична свідомістьuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk_UA
dc.subjectнаціональна пам’ятьuk_UA
dc.titleМетодологічні підходи до інтеграції історичної пам’яті в українську вищу освітуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІПМВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.