Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23563
Title: Методологічні підходи до інтеграції історичної пам’яті в українську вищу освіту
Authors: Дрогомирецька, Людмила Романівна
Тимошик, Михайло Морозенкович
Добрунова, Людмила Едуардівна
Keywords: громадянська ідентичність
освітній процес
історична свідомість
міждисциплінарний підхід
національна пам’ять
Issue Date: 2025
Citation: Дрогомирецька, Л. Р., Тимошик, М. М., Добрунова, Л. Е. Методологічні підходи до інтеграції історичної пам’яті в українську вищу освіту. Вісник гуманітарних наук, 2025. Вип. 6.
Abstract: Інтеграція історичної пам’яті в систему вищої освіти України є важливим процесом, що сприяє формуванню національної ідентичності, критичного мислення та громадянської свідомості здобувачів вищої освіти. З огляду на історичну траєкторію України, позначену періодами колоніального гніту, тоталітарних режимів та сучасних геополітичних викликів, питання конструювання незалежного й збалансованого історичного наративу є вкрай актуальним. Спадщина радянської історіографії, наявність суперечливих дискурсів пам’яті та вплив світових історичних тенденцій зумовлюють необхідність обґрунтованого методологічного підходу до історичної пам’яті в освіті. Метою цього дослідження є аналіз основних методологічних підходів до інтеграції історичної пам’яті в освітній процес закладів вищої освіти в Україні. Результати дослідження свідчать, що інтеграція історичної пам’яті у вищу освіту України потребує комплексного, багаторівневого підходу. Аналіз міжнародного досвіду доводить, що ефективні моделі формування історичної пам’яті поєднують структуровану розробку освітніх програм, використання цифрових технологій та інтерактивних стратегій навчання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/23563
Appears in Collections:Статті та тези (ФІПМВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.