Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/24013| Title: | Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання |
| Authors: | Стефанюк, Галина Василівна Фролов, Сергій Володимирович Баличева, Лариса Вікторівна |
| Keywords: | первинні джерела критичне мислення аналіз документів доказова база |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Стефанюк Г.В., Фролов С.В., Баличева Л.В. Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання. Вісник гуманітарних наук. Вип.13. 2025. |
| Abstract: | Актуальність дослідження зумовлено зростанням потреби у впровадженні емпіричних практик в історичну освіту, коли опрацювання первинних джерел є інструментом формування критичного мислення та здатності працювати з фактами у середовищі надлишку інформації. Архівні матеріали відіграють провідну роль у цьому процесі, однак їхнє ефективне застосування досі обмежується розрізненістю цифрових платформ, методичними прогалинами та недостатньою підготовкою викладачів. Метою статті є обґрунтування значення архівних досліджень у формуванні емпіричного історичного мислення. Методологія дослідження ґрунтувалася на поєднанні джерелознавчих засад, порівняльно-аналітичного методу, контент-аналізу сучасних освітніх практик та систематизації емпіричних даних, наведених у наукових публікаціях з історико-педагогічної тематики. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/24013 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ФІПМВ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Використання архівних матеріалів у навчальному процесі як засіб формування емпіричного історичного пізнання.pdf | 5.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.