Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/24077
Title: Якісне надання послуг та ефективне управління розвитком персоналу в готельно-ресторанному бізнесі
Other Titles: QUALITY SERVICE PROVISION AND EFFECTIVE MANAGEMENT OF STAFF DEVELOPMENT IN THE HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS
Authors: Румянцева, Ірина Богданівна
Мальована, Оксана Григорівна
Keywords: розвиток персоналуготельно-ресторанного бізнесу
якісне управління розвитком персоналу
управління персоналом
якість надання послуг
компетентність
продуктивність
готельно-ресторанний бізнес
Issue Date: 2025
Publisher: Карпатський (Прикарпатський) національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Румянцева І. Б., Мальована О. Г. Якісне надання послуг та ефективне управління розвитком персоналу в готельно-ресторанному бізнесі // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - Івано-Франківськ. - 2025. – Т. 1, №. 21. – С.350-358
Abstract: У статті досліджено якісне надання послуг та ефективне управління розвитком персоналу у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Розглянуто визначення поняття «розвиток персоналу» різними науковцями. Обґрунтовано, що якісно надані послуги та вдосконалення управління розвитком персоналу готельно-ресторанного бізнесу позитивно впливатиме на ефективне управління діяльністю підприємствами гостинності. Метою статті є дослідження процесу розвитку управління персоналу в готельно-ресторанному бізнесі та якісно наданих послуг працівниками сфери гостинності.При вирішенні поставлених завдань нами використано ряд методів дослідження: включаючи аналіз літературних джерел для отримання глибшого розуміння теми;методи аналізу та синтезу,порівняльних характеристик щодо проблем з надання якісних послуг від працівників готельно-ресторанного бізнесу та ефективного управління розвитком персоналу в закладах сфери гостинності. Встановлено, що якісне функціонування будь-якого закладу в сфері гостинності, в першу чергу, визначається ступенем розвитку його працівників та якісно наданими послугами. В сучасних умовах швидкого старіння теоретичних знань, умінь та практичних навичок, можливість закладів готельно-ресторанного бізнесу постійно підвищувати рівень надання якісних послуг за допомогою ефективної роботи своїх працівників є одним із найважливіших факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємств гостинностіна сучасному ринку послуг . Серед складових розвитку персоналу готельно-ресторанного бізнесу виокремлено пошук персоналу, адаптацію персоналу, професійну підготовку, оцінювання та атестацію,планування професійної кар’єри в сфері гостинності, а також стимулювання розвитку персоналу. Вказано на важливість розвитку управління персоналом, що в свою чергу покращує якість роботи підприємств гостинності. Зазначено, що успіх діяльності сфери обслуговування вимагає надання якісних послуг та безперервної уваги та зусиль щодо управління розвитку працівників готельно-ресторанного бізнесу.Запропоновано використання сучасних навчальних програм щодо ефективного управління персоналом та якісного надання послуг працівниками в готельно-ресторанному бізнесі, а також розробка цільових навчальних програм для підприємств гостинності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/24077
Appears in Collections:Т. 1, № 21



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.