Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/24138
Назва: Порівняння якості прянощів різних брендів і куплених на ринку
Автори: Перекицей, Ілона Андріївна
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Перекицей І. Порівняння якості прянощів різних брендів і куплених на ринку. Дипломна робота за спеціальністю 102 – “хімія”. – Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 82 с.
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є прянощі різних виробників та придбані на ринку. Предмет дослідження – якість прянощів різних брендів і прянощів, куплених на ринку. Мета дослідження – здійснити порівняння якості прянощів різних брендів і куплених на ринку за допомогою органолептичного, гравіметричного, рефрактометричного та мікроскопічного методів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/24138
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФПН)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
perekytsej_mykytyn.pdf3.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.