Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23721
Title: | Формування математичної компетентності учнів при вивченні трапеції за допомогою STEM-технологій |
Authors: | Свягла, Володимир Михайлович |
Keywords: | рівнобічна трапеція прямокутна трапеція компетентісний підхід математична компетентність STEM-технологія STEM-освіта |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Свягла В. М. Формування математичної компетентності учнів при вивченні трапеції за допомогою STEM-технологій. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.04 Середня освіта (Математика). – Прикарпатський. національний ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 57 с. |
Abstract: | В даній роботі я проаналізував підручники восьмих класів з геометрії авторства А. Мерзляк, О. Істер, Г. Бевз, А. Єршова та М. Бурда. Запропонував декілька прикладних задач для вивчення трапеції, а також розробив два інтегровані уроки з геометрії та інформатики. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку літератури, що містить 23 джерел. Перший розділ описує трапецію, її властивості та сфери застосування. Другий розділ описує поняття компетентності та STEMтехнологій. В третьому розділі представлена практична частина роботи, аналіз літератури, розроблені задачі, та уроки. Загальний обсяг роботи: 29 сторінки, 23 рисунків, та 3 таблиці. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/23721 |
Appears in Collections: | Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Свягла_Пилипів.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.