Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23721
Назва: Формування математичної компетентності учнів при вивченні трапеції за допомогою STEM-технологій
Автори: Свягла, Володимир Михайлович
Ключові слова: рівнобічна трапеція
прямокутна трапеція
компетентісний підхід
математична компетентність
STEM-технологія
STEM-освіта
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Свягла В. М. Формування математичної компетентності учнів при вивченні трапеції за допомогою STEM-технологій. Дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 014.04 Середня освіта (Математика). – Прикарпатський. національний ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2024. – 57 с.
Короткий огляд (реферат): В даній роботі я проаналізував підручники восьмих класів з геометрії авторства А. Мерзляк, О. Істер, Г. Бевз, А. Єршова та М. Бурда. Запропонував декілька прикладних задач для вивчення трапеції, а також розробив два інтегровані уроки з геометрії та інформатики. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку літератури, що містить 23 джерел. Перший розділ описує трапецію, її властивості та сфери застосування. Другий розділ описує поняття компетентності та STEMтехнологій. В третьому розділі представлена практична частина роботи, аналіз літератури, розроблені задачі, та уроки. Загальний обсяг роботи: 29 сторінки, 23 рисунків, та 3 таблиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23721
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФМІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Свягла_Пилипів.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.